سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت بهینه سازی شبکههای اجتماعی (SMO) با بهینه سازی موتور جستجو

SMO را می‌اقتدار موردی از پایین شاخه باصرفه‌سازی موتور کاوش آموزش سئو (فرایندی میباشد که وبمسترها سایت‌های خویش را برای بدست آوردن شایسته ترین سکو‌بندی کاوش با صرفه می‌نمایند) تعریف کرد. از سال 2010 موتورهای کاوش به صورت فزاینده‌ای نتیجه ها را از وب سایت‌های کانال‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر، یوتیوب و غیره در الویت قرار داده‌اند. با جاری ساختن seo ایده کلی این میباشد که کلیک‌های بیشتری یک کمپانی به دست آورد و در نتیجه ها موتورهای کاوش فراتر درجه‌بندی گردد. بدین ترتیب کمپانی‌ها طاقت فرسا عمل می‌نمایند تا بتوانند تاکتیک‌هایی اجرا نمایند در صورتی به کلیک‌های بیشتر، غرض گذاری خوب لغات کلیدی، تولید بک‌پیوند، ساخت محتوای منظم و غیره سبب خواهد شد.

این ایده در مجموع با SMO شبیه میباشد؛ تعامل بیشتر با محتوای یک ورقه سبب می‌گردد شیت جایگاه بالاتری در جستجوهای اینترنت بگیرد. بدین ترتیب کمپانی‌ها بر روی ارتقا سعی چشم شدن در کانال‌های اجتماعی خویش تمرکز می‌نمایند، به‌این خواسته محتوایی ساخت می‌نمایند تا بدانند سبب تعامل بیشتری از فالوورهایشان میشود. با داشتن فالوور بیشتر برای یک کمپانی، تعامل بیشتری می‌قدرت به دست آورد. همینطور در صورتی‌که که اشخاص متعددی کمپانی شما‌را برای مثال در فیسبوک کاوش ‌نمایند این قادر است سکو‌بندی اینترنت جستجوی شمارا ارتقاء دهد. با صرفه‌سازی کانال اجتماعی (SMO) یک جنبه جدیدی از بازاریابی در دنیای دیجیتال میباشد. 

با صرفه‌سازی موتور کاوش و بازاریابی ویروسی

باصرفه‌سازی کانال‌های اجتماعی (SMO) که باصرفه‌سازی بازاریابی کاوش هم نامیده میگردد در حاضر به جهت ارتقاء کانال‌های اجتماعی و توان آن در پیشرفت در عملکرد باصرفه‌سازی موتور کاوش (سئو) به امری اصلی تبدیل شد‌ه‌است. به این ترتیب اتفاقات روی داده در کانال‌های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل پلاس و توییتر به صورت بدون واسطه می تواند بر روی درجه وب سایت در صفحه ها حاصل موتور کاوش تأثیر بگذارد. همان طور که گفته شد SMO مشابه باصرفه‌سازی موتور جستجوست که دارنده مقصود ساخت ترافیک اینترنت و ارتقا دانایی برای یک تارنما میباشد. صرفا تفاوت در منش آن میباشد؛ سئو مشتمل بر با صرفه‌سازی داخلی (on the page) و با صرفه‌سازی فرنگی (off page) میباشد و در مجموع متمرکز بر مخلوط فنی تارنما می باشد؛ در حالیکه SMO غالبا در زمینه ی با صرفه‌سازی داخلی (on page optimization) میباشد به این مضمون‌ که بیشتر به چگونگی محتوا، اعتبار مولف و تجارب یوزرها درباره ی با محتوا و تالیف کننده می پردازد. به این ترتیب مجموع خصوصیت‌های SMO بر روی سئوی یک وب سایت تأثیر متعددی قادر است داشته باشد.

با صرفه‌سازی کانال‌های اجتماعی به طرز‌های مختلفی مربوط به سیستم بازاریابی ویروسی میباشد  و تحت عنوان عنصر بسیار اصلی بازاریابی ویروسی تبدیل گردیده است. پیش از انفجار تارنما‌های کانال‌های اجتماعی در وسط سال 2000، بازاریابی ویروسی اکثر اوقات بر روی صفحه های فرود خاص یا این که از روش نشانی اینترنتی ایفا می شد و گاهی کمپانی‌ها با داشتن ایده مدبرانه از وب سایت‌های کانال‌های اجتماعی مانند MySpace استعمال می‌کردند.  ولی این روز ها نسبتاً نا ممکن میباشد محتوایی را فارغ از استعمال از کانال‌های اجتماعی ساخت‌و‌ساز کنیم. بضاعت داشتن ساختن تبلیغات دهن به دهن یک جنبه ضروری از بازاریابی ویروسی میباشد و کانال‌های اجتماعی این فرآیند را سریع خیس از مدام اعمال می دهند. رسانه های اجتماعی برای مدام نحوه بازار کمپانی‌ها را برای مشتریان خویش تغییر تحول داده اند و مجال هایی را برای برندها جهت ساخت رابطه ها کارکشته خیس و فردی با آن‌ها تولید نموده است.