سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از اسکیما SCHEMA برای صفحات مختلف سایت

داده‌های ساختار یافته یا این که به عبارتی اسکیما (Schema) به کدهایی گفته می شود آموزش سئو که به تارنما خویش اضافه می کنید تا موتورهای کاوش فهم و شعور بهتری از گونه های محتوای جانور در تارنما شما داشته باشند. خلال اینکه داده‌های ساختار یافته یاری می‌نماید تا از روش ریچ اسنیپت‌ها نتیجه ها بهتری اکران داده گردد. مثلا میتوانید ستاره‌های امتیازدهی را به عیب گیری و استدلال ها، اسکیمای فرآورده را به صفحه ها تولیدات اضافه نمایید. برای داده ها بیشتر، نوشته ی علمی \" اسکیما برند آپ (Schema Markup) چیست؟ روش اضافه کردن اسکیما به تارنما\" توصیه می شود. 

پوشه ROBOTS.TXT

یکی از دیگر از مورد ها بااهمیت در seo تکنیکال فولدر robots.txt میباشد. به عبارتی‌طور که معلوم میباشد این پوشه یک ورژن متنی میباشد که در واقع روی روت هاست شما قرار میگیرد و به موتورهای کاوش میگوید خزنده ها می بایست کدام قسمت‌های وب سایت را خزش نمایند و کدام بخش‌ها دارنده محدودیت می‌باشند. برای این شغل بایستی از دستورها مشخصی به کار گیری فرمائید تا خزنده‌ها بفهمند کدام صفحه های و محتوا می بایست ایندکس شوند و کدام بخش‌ها بایستی نادیده گرفته شوند.

تحقیق رندر برگه (RENDER)

در بعضی صفحه های از کدهای جاوا اسکریپت به کار گیری نمی شود و برای ادراک صحیح از محتوا می بایست این صفحه ها رندر شوند. برای تجزیه و آنالیز هر ورقه رندر متبوع قادر است سمت کلاینت یا این که سرور باشد. در واقع در حالتی که صفحه های JavaScript صحیح رندر نشوند در کاغذ نتیجه ها گوگل ایندکس نخواهند شد.

بردکرامب (Breadcrumb) یا این که نشانگر صفحه ها 

یکی جدیدترین مفاد در نظارت لیست seo تکنیکال مرتبط با بردکرامب میباشد. احتمالا بالای هر ورقه اینترنت که وارد می شوید دیدید مسیر برگه معلوم گردیده‌است. از جمله تلفن همراه تلفن همراه > سامسونگ > گلکسی S20. هر قسمت از این نشانی دارنده لینک و پیوند میباشد و خیر‌فقط به استفاده کننده میگوید که در کدام ورقه میباشد، بلکه به موتورهای کاوش می گویند که وبسایت شما چه ساختاری داراست و چطور تجربیات نیکی برای مخاطب مهیا می کنید. در همین راستا استیناف نوشته‌ی علمی \" بردکرامب (Breadcrumb) چیست و چه تاثیری بر روی بهینه سازی دارااست\" سفارش میشود.