سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از تگ کنونیکال canonical برای صفحات

تگ کنونیکال در واقع به عبارتی‌طور که در صدر اشاره کردیم برای رفع خلل محتوای تکراری آموزش سئو و ادراک صحیح موتورهای کاوش از محتوای اساسی به کارگیری میشود. این المان HTML که به اسم لینک و پیوند کنونیکال نیز شناخته می شود به طور rel=canonical گزینه استعمال قرار می گیرد و به موتورهای کاوش میگوید که ممکن میباشد یکسری مقاله شبیه در لینک و پیوند‌های متعدد وجود داشته باشد، البته مقاله اساسی کدام میباشد و کدام محتوا می بایست ایندکس گردد. برای تحقیق بیشتر، نوشته‌ی‌علمی \" تگ کنونیکال چیست؟ | یادگرفتن به کار گیری از canonical\" پیشنهاد میشود.

تشکیل داد نقشه وبسایت یا این که وب سایت مپ

یکی‌از دیگر از نکات بسیار اساسی در seo تکنیکال داشتن نقشه وب سایت به طور فولدر XML و معرفی آن به موتورهای کاوش میباشد. نقشه تارنما فایلی میباشد که به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا هنگام خزش شعور صدق از وب سایت شما و ساختار آن داشته باشند. در واقع شما یک نقشه منش کاوش دارید که به موتورهای کاوش میگویند دقیقا هر برگه کجاست.

این فولدر دربردارنده داده ها مفیدی از هر برگه تارنما میباشد که دربرگیرنده مفاد تحت می گردد:

واپسین باری که روی یک ورقه تغییراتی انجام گردیده‌است.

حق تقدم‌های وب سایت شما چیست.

هر یک سری وقت یک توشه به‌روزرسانی می گردد.

فعال‌کردن امکان AMP برای اکران خوب در تلفن همراه

AMP یک کدام از پروژه‌هایی میباشد که با مقصود ارتقا سرعت جابجایی محتوا روی دستگاه‌های گوشی از روش کد‌های خاص به اسم AMP HTML بوسیله گوگل دفاع میشود. ورژن‌های AMP صفحه ها شما خیلی سریع‌خیس روی دستگاه‌های تلفن همراه بار گذاری می گردند. این فعالیت بوسیله اکران نپخته محتوا و کدها به طور متنی در کنار تصاویر و ویدئو جاری ساختن می‌گردد و اسکریپت‌ها، نظرها و هیبت‌ها غیرفعال می گردند. از آنجایی که ورژن‌های AMP صفحه ها سریع‌خیس بار گذاری می شوند، براین اساس رغبت مخاطبان به قرائت و به اشتراک‌گذاری آن ها بیشتر میگردد و در سود از منظر بهینه سازی اتفاقات خیر و خوبی زیرا ارتقاء مجال ماندگاری در تارنما و اخذ تعداد متعددی بک‌لینک و پیوند کیفیت خوب میسر می شود. خلال اینکه بعضی وقتها گوگل محرک خیر و خوبی برای صفحه های AMP در لحاظ میگیرد و آنها‌را در برگه اکران نتیجه ها فراتر علامت می دهد.