سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه زمانی پنالتی گوگل رخ می دهد؟

پنالتی گوگل وقتی فیس میدهد که یک کدام از الگوریتم های گوگل کار وب سایت شما چهت آموزش سئو نیل به درجه های بالای گوگل را غیر رسمی تشخیص دهد. بدین ترتیب وبسایت شما درجه خویش در گوگل را از دست داده و در اینترنت مستر به شما اگاهی داده می‌شود که به چه ادله وبسایت شما از حاصل کاوش حذف گردیده‌است. برای خروج از گوگل پنالتی شما بایستی به کارشناسان گوگل یک پیام بدهید و توضیح دهید و آنان‌را قانع فرمایید که تارنما شما از راه و روش های غیرقانونی به کارگیری نکرده میباشد. اعتنا داشته باشید که‌این پیام ها بوسیله کارشناسان گوگل پژوهش و صدق مطالب آن رسیدگی می‌گردد. تارنما هایی که از طرف گوگل مشمول جریمه میگردند و اسپم میگردند، با دقت به نوع جریمه شدن اتفاقات خاصی برای آن‌ها می افتد. برای مثال سایتی که از طرف الگوریتم پنگوئن اسپم شناخته گردیده‌است، ممکن میباشد از نتیجه ها گوگل به ازا کلمه و واژه کلیدی که لینک و پیوند های اسپم ورودی اخذ نموده است، حذف گردد. همینطور وب سایت هایی که از طرف پاندا و بقیه الگوریتم های ضد اسپم جریمه می گردند، پیام گوگل را بر طبق manual action اخذ می نمایند و می بایست نقص‌ را برطرف کرده و به گوگل جواب دهند. به دنبال این نوشته‌ی علمی به نکات گوناگون در ارتباط پنالتی گوگل میپردازیم و به شما توضیح خوا هیم بخشید که چه گونه میتوانید وب سایت خویش را از پنالتی گوگل بیرون فرمائید.

پنالتی گوگل چیست؟

یک کدام از رویکرد های خودداری از پنالتی شدن در گوگل رعایت مقررات گوگل میباشد.الگوریتم های گوگل نباید عمل های وبسایت شمارا غیررسمی تشخیص دهند. گوگل در واقع تارنما هایی که از طریق های اشتباه و فریب آمیز در پی بهبود جایگاه خویش می‌باشند را شناسایی کرده و آن‌ها را جریمه می نماید، در جایگاه نخستین میباشد خوب میباشد با الگوریتم های ضد اسپم گوگل آشنا شویم، بعضا از این الگوریتم ها عبارتند از :

پنالتی گوگل با الگوریتم گوگل پاندا

الگوریتم پاندای گوگل مطمئن می‌گردد که محتوای تارنما شما گرانبها میباشد. این الگوریتم صحیح مانند یک پاندای حقیقی وواقعی که ماهی های درشت را تشخیص میدهد. محتوای وب سایت شمارا بر پایه ی تعداد کلمه و واژه و نسبت کلمه و واژه به تگ های HTML و همینطور برای اسکن نبودن محتوا رسیدگی می نماید. در‌صورتی‌که وب سایت شما از این سنجش راز بلند خارج بیاید مشکلی نخواهید داشت. در غیر این شکل ممکن میباشد با پنالتی شدن روبرو گردید.