سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا رقص گوگل یکی از الگوریتم های گوگل است؟

یک کدام از بحران‌ترین سوال های سال‌های اخیر همین میباشد آموزش سئو که آیا گوگل دنس را بایستی یکی الگوریتم‌های معرفی گردیده بوسیله این موتور کاوش بدانیم یا این که نه. سوالی که همچنان نظرها مختلفی را به‌دنبال دارااست، بعضی از منابع و کارشناسان حرفه ای و کارشناس در حوزه بهینه سازی معتقدند Google Dance خصوصیت‌های بدون نقص یک الگوریتم را ندارد و نمی‌توانیم اینگونه عنوانی را برای آن در لحاظ بگیریم. البته برخی دیگر آن را یک الگوریتم ناشناخته می دانند که مداقه متعددی دارااست.

رقص گوگل در شغل چه‌طور میباشد؟

هم اکنون مجال آن رسیده که ببینیم در شغل و دنیای حقیقی رقص گوگل چه‌طور میباشد و چه هنگامی چهره می دهد. در واقع گوگل برای محتوایی که جدیدا منتشر می گردد و در ورقه دوم، سوم یا این که آنگاه در نتیجه ها کاوش قرار می گیرد، فرصتی قائل میشود تا به کاغذ اولیه بیاید و تحقیق کند یوزرها و مخاطبان چه رفتاری با آن دارا‌هستند. درین مسیر تعداد کلیک‌های دریافتی، خلق یوزرها پس از ورود به ورقه متبوع و مقطع مجال حضور آن ها در شیت رسیدگی می گردد. بعد نتیجه ها به دست آمده با برگه‌ای که تا قبل از این در‌این مرتبه حضور داشته مقایسه می‌گردد و در حالتی که همت بهتری داشته باشید، سکو شما نیز بهبود پیدا می‌نماید. در مقابل در حالتی‌که نتوانسته باشید حیث مخاطبان را جلب فرمایید، مسلما به رده گذشته خودتان بر می گردید. بدین ترتیب عالی میباشد از قبلی به تامل باشید تا‌هنگامیکه این مجال از سوی گوگل به شما تعارف زده شد، به شایسته ترین صورت ممکن از آن به کار گیری نمائید.

اثر گوگل دنس بر نتیجه ها کاوش و جایگاه تارنما ها

در سال‌های اخیر، گوگل بیشتر تمرکز خویش را مداقه دادن به مخاطبان و کردار آنان قرار داده میباشد و دیگر مانند پیشین وجود ندارد که با یک‌سری ترفندها مانند تصاحب کردن بک لینک و پیوند از منابع گوناگون مانند بلاگ‌هایی که خودتان ساخت و ساز یا این که شیوه‌های دیگری زیرا کیورد استافینگ (Keyword Stuffing) که در آن بارها و بارها واژه کلیدی را در متن می‌نوشتید، بتوانید جایگاه خویش را در حاصل کاوش افزایش دهید. از آنجایی که رقص گوگل تماما روی همین مسئله تمرکز دارااست، شاید سکو‌هایی که در یک دوران کوتاه میبینید فعلا باشد و یک‌سری روز بعداز اینکه در ورقه نخستین نتیجه ها بودید، به برگه دو سقوط فرمائید، اما دست‌کم میدانید کردار مخاطبان با محتوای شما چه‌گونه بوده میباشد. به همین ترتیب درصورتی که از گذشته نرم‌افزار‌ریزی و استراتژی موردنیاز را داشته باشید، بی نقص می توانید ار فرصتی که گوگل دنس به شما داده استعمال نمائید و سکو‌های خیر و خوبی را به خودتان تخصیص دهید. پس تا می توانید برای مخاطبان‌تان بها قائل گردید و با ساخت محتوای کاربردی، مخصوص و با ارزش سبب جلب حیث آنان گردید تا نسبت به شما و محتوای‌تان کردار مثبت داشته باشند.

چه‌گونه بفهمیم که تارنما در عصر رقص گوگل قرار گرفته میباشد؟

از آنجایی که گوگل دنس وضعیت غامض‌ای را رقم میزند و وقتی که محتوای نو منتشر گردیده ما در عصر گواهی جعبه (Sand Box) قرار می گیرد، گاهی ممکن میباشد بالا و تحت شدن جایگاه ما‌را گم راه نماید. به این دلیل‌که متوجه نمی‌شویم افت مرتبه در تاثیر سود الگوریتم رقص گوگل بوده یا این که حقیقتا از سوی این موتور کاوش جریمه گردیده‌ایم. یااینکه متوجه نمی‌شویم حضور ما در ورقه اولیه حاصل کاوش موقتا میباشد یا این که حقیقتا محتوای خیر منتشر کرده‌ایم که توانسته‌ایم مقام خیر و خوبی را به دست بیاوریم. براین اساس این پرسش در ذهن ما تداعی میگردد که آیا در زمان رقص گوگل قرار داریم یا این که نه. برای تحقیق این حالت دو شیوه پیش‌روی شما قراردارد. حتما با اعتنا به تعریفی که از گوگل دنس داشتیم، بایستی درجه تارنما خویش را در یک بازه زمانی یکسری روزه رسیدگی فرمائید و در صورتی جابه‌جایی قابل توجهی داشتید، به لحاظ میرسد که در عصر رقص گوگل قرار گرفته‌اید. گزینه آتی این میباشد که محتوای نیکی منتشر می کنید و کل خطاها وبسایت را به یاری متخصصان برطرف کرده‌اید اما همچنان مرتبه صفحه ها و وب سایت شما نوسان شدیدی داشته باشد و زیاد بالا و زیر خواهد شد، میتوانید پیش بینی بزنید که در زمان Google Dance می باشید.