سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا برنامه نویسان وب حتما می بایست طراح سایت نیز باشند

اپ نویس وبسایت به فردی گفته میگردد که مسئول کد نویسی اچ تی ام ال، سی اس اس، جاوا اسکریپت و شاخه آن نظیر آجاکس و جی کوئری و گویش های سمت سرور تارنما نظیر پی اچ چی و دات نت میباشد. آموزش سئو در مشهد که بایستی علم seo و سئو سایت را داشته باشد. در مقابل معمولا طراح تارنما به فردی گفته می گردد. رایاپارس که مسئول تولید گرافیک های سایت نظیر چار چوب تارنما، نشانه گر و فتوشاپ است و با قابل انعطاف افزارهای گرافیکی شناخت بی نقص داراست. ahrefs در واقعیت طراح سایت نیز علم اول ای در موضوع اچ تی ام ال و سی اس اس دارااست و بعضی از طراحان حرفه‌ای خیس علم جاوا اسکریپت نیز دارا هستند.


اگر که یک نرم افزار نویس علم به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای گرافیکی نظیر نشانه گر، فتوشاپ را داشته باشد میتواند در موردها موردنیاز گرافیک های مایحتاج تارنما و نصیب متبوع را پیاده سازی کند و دیگر موردنیاز وجود ندارد برای ساخت‌و‌ساز گرافیک ها وبسایت به طراح سایت مراجعه کند. در واقعیت درصورتی که که نرم افزار نویس وبسایت علم پیاده سازی داشته باشد قسمت های گوناگون وبسایت را با گرافیک بهتری طراحی می کند و سبب ساز بالا رفتن جنبه بصری وبسایت میگردد.


امروزه با ظهور اچ تی ام ال 5 و قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز کارتن ها با آن و سی اس اس 3 معیار استعمال از پیکان در تارنما ها به دستکم رسیده و معمولا گرافیک ها بوسیله کد نویسی اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوا اسکریپت طراحی می‌شوند و براین اساس کافی اپلیکیشن نویس وبسایت با ابزارهای ساخت‌و‌ساز گرافیک های دو آتی نظیر فتوشاپ شناخت بی نقص داشته باشد.


کتابخانه های جاوا اسکریپت اکثری نظیر jquery و mootools وجود دارا‌هستند که از آنان می‌توانید برای تشکیل داد برنامه خردسالان های گوناگون در تارنما استعمال نمائید که‌این قضیه سبب عدم نیاز به نشانه گر در پیاده سازی می‌شود.


پس کافی میباشد اپ نویس وبسایت طریق فعالیت با یک نرم‌افزار گرافیکی مثلا فتوشاپ را بیاموزد تا بتواند یک وبسایت را از 0 تا 100 فعال سازی کند.


درضمن همینطور شما اپلیکیشن نویسی را در حیث بگیرید که در هم اکنون کد نویسی نصیب خاصی از تارنما میباشد و اگر که علم گرافیک بداند میتواند فارغ از وقفه کد نویسی خویش را جاری ساختن دهد و در صورتیکه که بخشی از وب سایت به گرافیک خاصی احتیاج داشت به لحظه گرافیک متبوع را طراحی کند و از اتلاف وقت پروژه خودداری فرمائید.


هماهنگ نمودن طراح و نرم افزار نویس وبسایت معمولا سبب نماید پیش رفتن پروژه میگردد و به همگی برنامه نویس ها سفارش می نماییم شیوه شغل با دست‌کم یک برنامه گرافیکی را بیاموزند.