سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینه سازی سایت برای موبایل

با اعتنا به اینکه در کدام قسمت از عالم می باشید، یوزرها وب به درصدی از تلفن همراه برای مرور وب استعمال می کنند ( در ایالات متحده 20% و در هند 60% ). آموزش سئو در مشهد این درصد از یوزرها تعداد بسیار متعددی از یوزرها را تشکیل می‌دهد و این تعداد روز آپ دیت در حالا ارتقا میباشد. در شرایطی که که تارنما شما برای گوشی سئو نشده باشد. رایاپارس شما تعداد قابل توجهی از یوزرها خویش را از دست خواهید بخشید و سایتی با شالوده ای ضعیف خواهید داشت. وبسایت خویش را در مرورگرهای متعدد گوشی و تبلت تحقیق فرمائید. با اعتنا به عدم وضوح سایت شما، توصیه می‌گردد ورژن موبایلی وبسایت را که مختص برای مرورگرهای گوشی ساخت‌و‌ساز شده پیاده سازی فرمائید. ahrefs طراحی وب گوشی به دو شیوه اجرا می پذیرد که طرز نخستین اضافه نمودن کدهای تشخیص گوشی در وب سایت و جاری ساختن شدن CSS های مرتبط با تلفن همراه در هنگام مرور سایت به وسیله تلفن همراه است و شیوه دوم نظارت و طراحی سایتی با تمامی بعد ها میباشد که در‌این نوع ساخت سایت در تمامی رزولوشن های متعدد تحقیق می‌شود. مرورگرهای گوشی و تبلت ها چرا‌که تصاویر در پیسل های بیشتری استرچ می‌شوند رزولوشن های درخشانتری دارا هستند و می‌توانید در مرورگرهای گوشی و تبلت ها تصاویر با پیکسل بالاتری اکران دهید.


استعمال از شبکه های مردمی

از هر 4 مخاطب در وب 3 استفاده کننده از کانال های احتماعی استعمال می کند. در حالتی‌که که مطالبی ساخت‌و‌ساز ننموده اید که به راحتی در شبکه های مردمی به اشتراک نهاده خواهد شد سال 2014 بایستی این فعالیت را اعمال دهید. شما بایستی در تارنما خویش فیلم, تصویر و مقاله بار گذاری فرمائید و کلیدی برای به اشتراک گذاری مقاله در شبکه‌های‌مردمی قرار دهید. می‌توانید ابزار ShareThis را در تک تک مطالب خویش به کارگیری نمائید. به کار گیری از شبکه‌های‌اجتماعی و سیگنال های آن موردی میباشد که برای موتورهای کاوش و مخصوصا گوگل تحت عنوان یکی مورد های اثر گذار رنک وبسایت تبدیل گردیده.


تبدیل سایت

در‌حالتی که که از جوملا، وردپرس و PHP به کارگیری نمی کند فرصت آن رسیده که تارنما خویش را بر شالوده آن‌ها پیاده سازی نمائید. استعمال از این سیستم ها به خصوص به وسیله برندها و تارنما های گران قدر پرورش دیده گیری داشته و این به آن عامل میباشد که‌این سیستم ها مزیت های بخش اعظمی را در مقایسه با تارنما های Asp.net ارائه نموده اند. برای طراحی وب php فرصت بسیار کمتری در مقایسه با تارنما Asp.net باید صرف نمائید. هزینه طراحی تارنما بوسیله php به مراتب تحت خیس از asp میباشد و همینطور تارنما به وسیله php در زمان فرصت بسیار کمتری نسبت به asp طراحی می‌گردد. همینطور php بر روی سرورهای ویندوز و لینوکس به طور تقریب کارایی یکسانی داراست البته asp.net تنها سازگار با سرورهای ویندوز است.