سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاندای گوگل با چه محتواهایی دشمن است؟

می‌دانیم که رضایت مخاطب از نتیجه ها کاوش غایت چیزی میباشد که گوگل به آن می‌پندارد و تک تک اقدامات موردنیاز را چهت نیل به همین دستور اجرا می‌دهد. آموزش سئو در مشهد الگوریتم پاندا گوگل و دیگر الگوریتم ها به همین خواسته پیاده سازی گردیده اند تا وبسایت های کیفیت عالی را شناسایی کرده و به یوزرها معرفی خواهد شد. پاندا برای کلیه ی اشخاص یک حیوان دوستداشتنی و بامزه است. رایاپارس ولی کلمه و واژه ی پاندا برای بهینه سازی کاران معانی دیگری نیز داراست، این واژه برای آن‌ها بایستی ها و نباید هایی در سایت ها خواهد آفرید. ahrefs عامل ها اثرگذار بر الگوریتم پاندا کدام اند؟

1- محتواهای ناقص یا این که بی معنا

کاغذ ای را فرض فرمایید که در آن چندین خط محتوای بی مفهوم به یاروهمدم هزاران لینک و پیوند وجود دارااست. این برگه از حیث گوگل دارنده محتوایی کوتاه و بی مفهوم میباشد.


محتوا برای موتورهای جست و جو یک شاخص میباشد برای انتخاب رابطه در بین کوئری ها و صفحه های تارنما ها. کل آنچه که موتورهای جست و جو فارغ از وقفه در اکنون جاری ساختن آن می باشند، تلاوت و نظارت سایت هاست. درحال حاضر در شرایطی که شما محتوایی کوتاه داشته باشید که رمز و ته مشخصی هم ندارد، موتورهای جست و جوی بار چه گونه قادرند که رابطه در بین محتوای شما و کوئری ها را پیدا نمایند؟


به این ترتیب یادتان باشد که هر چه محتوای بی نقص تری داشته باشید، پاندای گوگل از شما راضی خیس خواهد بود. در ضمنً یک پیشگفتار و یک توده بندی نیز تحت عنوان راز و ته محتوا بنویسید تا عذر های کمتری بدین پاندای رند بدهید.


2- چرخش محتوا در صفحه ها گوناگون

خیلی تایم ها، سایت ها نیاز دارا‌هستند که صفحه ها محتوایی بیشتری داشته باشند. البته از آنجایی که ساخت محتوای کیفیت خوب و بهینه سازی گردیده فرصت میبرد، این سایت ها یک محتوا ساخت‌و‌ساز می نمایند و به عبارتی را تنها با تغییر و تحول یکسری واژه و کلمه در صفحه های گوناگون خویش منتشر می نمایند.


در شرایطی‌که شما هم جزو این تارنما ها میباشید، می بایست بدانید که گوگل تیزهوش خیس از آن میباشد که متوجه این ترفندها نشود. پاندای گوگل این میانبرها را می شناسد و وبسایت هایی را که اهل میانبر زدن می باشند را نمی پسندد. ادله آن نیز بدیهی میباشد؛ زیرا محتواهای تکراری دردی از یوزرها دوا نمی‌کنند.


بدین ترتیب سفارش میکنیم که هیچ گاه یک محتوای خویش را به طور تکراری و چرخشی در صفحه ها متعدد قرار ندهید. در ازای غرض هر برگه را مشخص و معلوم نمایید، هزینه و فرصت صرف نمائید و با امداد به دست آوردن از یک دسته کارشناس محتوایی، محتواهایی منحصربه‌فرد و هدفمند را برای هر برگه ایجاد فرمایید.