سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه چیزی ما از گوگل می دانیم

از چند کمپانی تجزیه و محاسبه اطلاعات اطلاعاتی اخذ کرده‌ایم، به عنوان مثال SEMRush ، RANKRanger، Sistrix  و همینچنی داده‌های نظرسنجی مو جود از تعدادی صد کاوشگر اثر می‌پذیرد. آموزش سئو در مشهد وبسایت Sistrix بعضی داده های نخستین را به اشتراک گذارده میباشد و اعلام نموده است: “اکثر تغییرات را می‌اقتدار برای وب سایت های YMYM  روئت کرد و در آنجا صرفا یک درصد ارتقاء یا این که کاهش جایگاه را مشاهده کرده‌ایم. رایاپارس بعداز پیگیری‌ها از وب سایت Sistrix اعلام کرده‌اند که بیشتر صفحه ها بهداشت و کارها مالی برروزرسانی گردیده‌اند. ahrefs ولی در لیست‌های جان دار صفحه ها بیزنس الکترونیک، تارنما های آموزشی و همینطور سایت‌های مشکوک خودرو، سهم بیشتری در‌این برروزرسانی های اجرا گرفته میباشد.


Sistrix بعضا از وب سایت هایی را که سکو بندی های این تارنما را اخذ کرده‌اند به اشتراک نهاده میباشد.


وب سایت های که جایگاه های خویش را از دست داده اند و بازنده این میدان میباشند:




 


در اینجا بعضا برندگان در‌این برروز رسانی گوگل را معرفی کرده ایم:




Sistrix همینطور دو وبسایت که در فضای پزشکی و تندرست بوده‌اند را به اشتراک گذارده که یک کدام از آنان بهره خیر و خوبی را برده‌اند و دیگری کاهش قابل توجهی در ترافیک گوگل  داشته میباشد:






Rankrenger  دارنده یک مقر داده‌های بهتر میباشد و متریک‌های مشترک برای وبسایت متعدد و نتیجه ها را در گوگل با این برروز رسانی عوض شده میباشد. داده‌های این موسسه نماد داده میباشد صنعت های بهداشتی، مالی و کالاهای خانگی، حتی در موضع اولیه بودند تکان قابل توجهی داشتند.


در نمودار زیر تغییر تحول ارگانیک وب سایت در ستون مدل معاش نسبت به دور و بر بهداشت و تناسب اندام را علامت می‌دهد:




 


این یکی یکسری مثال‌ها میباشد. در ذیل یکی‌از شیوه های که به وسیله نوسانات بر رده‌های اولیه،دوم، سوم پیش از بروزرسانی گوگل و بعد از بروزرسانی پیش آمده میباشد را علامت می‌دهد.


به‌سرعت می توانید مشاهده کنید کیفیت تغییرات مرتبه بندی میان وبسایت‌های گوناگون برای مثال بهداشت، کارها مالی، کالاهای خانگی را ملاحظه کنید. از جمله، صنعت کالاهای خانگی از 91 درصد از او‌لین سود در طی زمان اساس به 83 درصد در حین آپ دیت رسانی، آرم اعطا کرد میگردد.


در عکس پایین نشانه میدهد که ماهیت بعضی از این صنعت های در ماه های پیشین به چه شکل بوده میباشد:




 


در برروز رسانی گوگل در 1 اوت 2018 ، SEMERUSH  در درجه بندی  به طورکلی در مقیاس 9.4 که بسیار بالا میباشد، قرار گرفته میباشد. همینطور آن ها با دقت به نقاط ضعفی که دارا‌هستند تعدادی نوسانات قابل توجهی داشته اند البته این نوسانات در قسمت مسافرت و املاک و مستغلات میباشد. در ذیل یک سری مرتبه بندی ها تازه در SEMRUSH آمده میباشد:


9.4: هنر و سرگرمی

9.4: خودروها و وسایل نقلیه

9.4: زیبایی و تناسب اندام

9.3: کتابها &  ادبیات

9.3: تجارت & صنعتی

9.3: کامپیوتر & الکترونیک

9.4: کارها مالی

9.4 : خوراک و آب میوه.

9.4 : بازی ها

9.4 : تندرست

9.4 : سرگرمی & زمان ها فراغت.

9.4: منزل & گلشن.

9.4 وب & مخابرات

9.4 مشاغل & نظام آموزشی.

9.4 ضابطه& حکومت.

9.4: خبر‌ها

9.4:  انجمن های آنلاین.

9.4:  عموم و جامعه.

9.4:  حیوان ها و حیوان ها.

9.1 : املاک & مستغلات.

9.4 : مرجع

9.4: دانش

9.4 : خرید

9.4 :  ورزش

 


همینطور شما می‌توانید چارت وبسایت MOZ را براساس بیشترین شغل نگاه نمایید:




پزشک معالج پیتر میرز از moz نوشته میباشد:


در نگاه نخستین آرم می دهد که تارنما های حوزه ” سالم ”  بیشترین اثر را داشته میباشد.  کلمه ها کلیدی در آن جایگاه میانگین دمای روزمره 124 سکو فارنهایت را داشتند. دقت داشته باشید، هرچند که کلیه گروهها در 1 اوت دمایی بیش تر از 100 رتبه فارنهایت را تجربیات کرده اند. این وضعیتی وجود ندارد که در آن یک مجموعه باقی بماند و سایر هیچ سیرتکامل اتفاقی نیافتد.. همینطور اصلی میباشد که دقت داشته باشیم که‌این سر مشق در زمان سه روز دیگر عجله هنگفت ، با بقیه مجموعه های دارنده دمای میانگین فراتر، تغییر تحول می‌نماید. بروز رسانی چندین روزه طیف وسیعی از حوزه ها را پایین اثر قرار میدهد.


بعداز پژوهش ها صورت گرفته در یک وب لاگ فردی و حاصل بدست آمده متوجه گردیده‌اند که سایتهای پزشکی بیشتر زیر اثر قرار گرفته اند.




چه کاری می‌توانیم اجرا دهیم؟

بدین ترتیب در حال حاضر که میدانیم گوگل چه چیزی گفته و چه داده هایی نشانه داده میباشد. چه کاری میتوانید جاری ساختن دهید؟ این مطرح ترین سوالی برای اشخاصی میباشد که پایین اثر بروزرسانی منفی قرار گرفته اند.


همانگونه که در ابتدا گفته شد؛ گوگل بیان کرد هیچکاری نمی‌توانید اجرا دهید.این نمی تواند خیلی اثرگذار باشد؟ البته گوگل توصیه نموده است که می‌توانید به فعالیت خویش بر روی بهبود سایتتان ادامه دهید، محتوای منحصربه‌فرد ایجاد نمائید، تجارب کلی یوزرها را بهبود ببخشید و در غایت این می تواند به مرتبه بندی وب سایت شما در آجل خواهد شد.